Flyg bokat och betalat!

Nu har jag äntligen bokat och betalat mitt flyg ner till Australien! Jag bokade genom budjet.se och det kostade 5904 kr, vilket var en av de billigare biljetterna jag hittade. Det fanns för ngt mindre pengar men de to runt 37 h att ta sig till Aussie, och det orkar jag inte med. Min resa ska ta 27h och det känns mer överkomligt =).
Nu är det bara hostel för den första tiden som ska bokas, sen är jag all set! Det ska bli så himla kuuuuuuuuuul!!!!!!!!!!! :D
Aja, nu e jag as trött så: God natt and TATA!
happy

Kommentarer
Postat av: emma

Coolt! vilket datum åker du? ska du åka själv?

2010-08-29 @ 23:11:57
URL: http://atreemma.blogg.se/
Postat av: zandra

roligt att du skriver igen :) kolla in couchsurfing det är väldigt billigt ju!

2010-08-30 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0