Cyklon!

Hiya alla!
Idag är det riktigt blåsigt och det regnar (jag trodde nästan inte att det kunde regna här, så jävla torrt), detta beror på att det är en riktigt stor cyklon som är på väg. En har redan kommit, den andra ska komma runt jul. Så det är osäkert ifall vi kommer kunna komma här ifrån. Jag hoppas verkligen det, det suger här. Det är bra att jobba men det finns inget annat och göra...
Mormor:
Hur hade du det i utlandet? Jag jobbar med en välgölrenhet, PLAN, det innebär att vi antingen står i shopping center eller går runt o knackar dörr för att få folka att sbli fadder till ett barn och ge pengar en gång i månaden i 2 år. Hopas det blev lite klarare.
Men ivf det ska bli intressant med en cyklon, men svårt att springa runt och knacka dörr...
Aja, TATA!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi har ingen cyklon här men det snöar och blåser

varje dag.Vi hade det bra i Spanien bra väder, ganska varmt. Vi spelade golf, shoppade (förstås)

och såg oss om en del. Vi var till Portugal 2 ggr

Och en busstur till Sevilla bl.a. Vi var ute och åt

ngra ggr. Men lagade mest god mat hemma.

Jag åker till Tomta i jul. Men vi firar julafton

hos Mari och Ola. Min bil startar inte så jag får se

om jag tar bussen. Men ack så mycket att bära!

Puss och Kram på dig.

2010-12-18 @ 11:00:41
Postat av: mormor

Idag onsdag åker jag till Tomta. Jag vill önska dig

en God Jul. har sänt ett litet bidrag till julfirandet. Hoppas det blir en bra jul.

Det är visst bara jag som skriver nu.

Puss och kram.

2010-12-22 @ 10:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0