Yo!

Tja, alla!
Nu är vi tillbaka i Karratha och värmen... det är outhärdligt varmt på dagarna här. Man kan bara sitta inne där det finns AC och flämta. Men men bara 1.5 vecka kvar tills jul och LEDIGHETEN! YAY!
Vi bor på olika ställen allihopa, jag och Kim (Nya Zeland) bor i en husvagn hos en gammal man somn hyr ut den till oss billigt, det finns AC, toa, dusch och tvättmaskin och det är inte alltför långt till stranden med bil. Så det är jättebra:)
Men jag är så himla trött, för ACn funkade inte den första natten (vi hade gjort fel...) ochi natt hade kim stängt av den för hon var kall! Så jag vaknade as svettig och höll på att dö av värme! Så jag fick inte mkt sömn....Vilket man verkligen behöver med detta jobb. Men i morgon jobbar vi eftermiddag så det är bra, men vi ska upp med solen och åka till stranden med Kevin (hyresvärden) för tydligen ska det vara en jättehäftig upplevelse! Ska bli mkt spännande:)
Men nu ska jag tillbaka till jobbet, är på mitt lunch break.
Solong MF!
ps
TATA
ds

Kommentarer
Postat av: mormor

Hej du tuffa tjej

Nu är jag tillbaka och kommer att följa dig bättre.

Du får uppleva så mycket att man blir lite avundsjuk. Hoppas allt fortsätter bra för dig och

lev livet. Det är trots allt kort.

Vi hörs igen. Puss och kram/mormor

2010-12-13 @ 10:23:06
Postat av: mormor

Här kommer en kommentar till. Jag har precis läst

ikapp allt du varit med om. Intressant till max.

Tänk att du måste vänja dig vid kryp! Bra va!

Jag har inte läst någonstans hur ditt jobb går och

exakt vad du gör. Men är nyfiken. Jag gilar också

att du träffar så många trevliga människor.

Go on!

2010-12-13 @ 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0