Bilder!

Aloha!
Eller ja, G'day mate! Som är brukligt att säga här. Idag har jag fått free manikyr! Inte illa, må jag säga! Annars har jag gått omkring och suttit på fed square och solat med en tidning, niiiice! Igår träffade jag en tysk tjej, Claudia, vi gick ut igår och drack öl och snackade. Idag hängde vi ett tag, men hon skulle fixa TFN och bank konto så vi delade på oss, men vi käkade lunch tillsammans ivf. :)
Nu sitter jag på ett Hungry Jack's (vilket är burger king, men det får inte heta burger king i Au för det finns redan ett bolag som heter det...funny!) och dricker kaffe och surfar lite.
Aja, här kommer en hel MASSA bilder ni kan av njuta, hehe. So long suckers!
Captain Cook's cottage! Eller ja den är uppbyggd exakt som Captain Cook's cottage såg ut.
Fitzroy Royal Botanic gardens.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå, du får ju svara på frågorna i kommentarerna oxå!! ;)

Vad är det för jobb du har sökt? Nice med bilder!! me like

2010-11-17 @ 12:49:06
Postat av: Anonym

Ser skönt ut där borta...lite skillnad mot här där det nu ligger ett vitt täcke :(

2010-11-18 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0