Hej Im alive!

Yo alla!
Jag lever men har bara inte haft tillgång till internet!
Jag har börjat jobbet nu, och det är ok. Jasg kommer nog inte jobba mer än en månad... det är ganska jobbigt att inte kunna bestämma själv... Men vi har sett en ascool nationaslpark där vi badade i olika vatten drag! :D Men det är as varmt hela tiden (runt 43 grader konstant), just nu är vi i Port Hedland. En gruvstad på wästkusten, as ful och varm. Och vi på ett homless shelter, ÄCKLIGT! Och VIDRIGT! I HATE IT! Men det är bara för 2 veckor och det finns ac på rummet, vilket är bra i denna hettan :)
Men jobbet går ganska bra, och folket är trevligt. Vi ska stanna här i port hedland i 2 veckor sen drar vi tillbaka till Karratha i en vecka och sen ner till Perth over X-mas. Efter X-mas break så ska de upp till Darwin, vilket kommer att vara varmare än här tillochmed! Inte trevligt! Så jag ska nog stanna i Perth eller till Tasmanien. Vi får se.
Nu vet ni ivf vad som händer nu, mitt batteri är typ dött så jag måste dra, men jag ska lägga upp bilder snart! Lovar!
TATA!
Och maila gärna uppdates!
Puss!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att läsa något. Vaäntar på bilderna. Kramar Mamma

2010-11-28 @ 19:51:23
Postat av: Björn-the-awesomeness

haha! tänkte inte kommentera så mkt ditt inlägg, det var väl ungefär det här du sa att du trodde det skulle vara när vi pratades vid? Men jag har idag (inte hunnit efterforska) fått ett förslag på skola från GOstudy, i Melbourne! :D Spännande va?! ;)

2010-11-29 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0