Work Work!

Som jag har berättat tidigare så har jag de senaste dagarna letat jobb lite varstanns, men nu idag ringde de ifrån ett av alla ställena och jag blev intervjuad länge på telefonen. Sen behövde de lite tid att tänka över så nåra timmar senare ringde de upp och berättade jag jag fick jobbet! NICE I ROCK!!!!!! Det är ett jobb som går ut på att man försöker få folk att börja med välgörenhet. Det verkar inte va jättekul men jag får resa samtidigt och upptäcka Australien! Det är inte illa! :D
Jobbet finns just nu i Perth så jag ska flyga dit (de betalar) och jag börjar typ den 26 eller den 27, beroende på när jog kommer fram.
Guuu så kul! Jag kommer med mer info i morrn, han skulle maila mig ikväll, vilket är i morgon min tid det e ju typ 5 h tids skillnad mellan Perth och Melbourne. :D
TATA from PROFFSET!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Härligt :) Stort Grattis!! Hoppas du kommer trivas

2010-11-18 @ 08:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0