Norrköping!

Nu sitter jag här i norrköping, klockan är 15.17 och det regnar ute.... inte så kul...
I morrse steg jag upp vid 7 och åkte vid 8 med mig hade jag alldeles för mkt packning, jag vet inte hur packandet inför Australien ska gå, och solsken. När jag svängde av ifrån E4an så började regnet och det har bara blivigt mer och mer... inte kul. Men att träffa Izzy igen gjorde att det inte gör ngt med det trista vädret! Vi har käkat luunch nere på stan, Izzy har röstat och jag har köpt upp mig på LUSH (en av mina absoluta favorit affärer),  länk här: http://www.lush.se/! Sen såg vi på Sunes sommar, och garvade så tårarna ran (den e bara för bra, jag säger bara: Cycklisten!).
Nu ska vi chilla sen ska vi till city gross och handla lite, sen middag, och i morrn är det upp tidigt som gäller och sen dra till Kalmar! YAY! Ska bli jättekul!
Men nu ska jag dra!
TATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0