la vida loca!

Hmhm, jag har suttigt och funderat på hurvida jag har energi att uppdatera bloggen. Och eftersom att jag inte har ngt atnnat för mig medans jag väntar på att det jag laddar ner ska bli klart så beslutade jag mig för att ansträng mig lite (!).
Jag har i veckan som har gått haft ganska mkt för mig: Jag har vart vid poolen och simmat samt badat bubbel pool och bastu (både vanlig och ångbastu :D), vi (rums vännerna) har vart på salsa kurs, vart ute på pub, dansat, shoppat, jag har vart på dejt några gånger (med Percy), bio, marknad, promenerat, tjuvåkt tram (lol) och jag har laddat ner "hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och lyssnar på den just nu! Den e bara för bra!
Morfar har du lyssnat på hela nu?



Förutom det så har jag hittat ny bra musik: http://www.youtube.com/watch?v=q_gfD3nvh-8
För framtiden har jag väl inga direkta planer, jag har blivigt sjuk så det e dessutom väldigt synd om mig! Men jag ska väl hitta ett jobb och sätta igång med att tjäna lite pengar igen.... blääää! HAHA!
Nää jag har det bra. NU orkar jag inte hitta på nå mer å skriva om!
TATA!

Kommentarer
Postat av: Jennifer!!

Mysigt att kunna bada! låter najs det:)

Vad kul att du träffar en kille! har du ingen bild på honom? :D



Men jobb kommer du nog få snart ska du se :D

Najs musik föresten! ;D

Kramar från Jennifer

2011-04-17 @ 20:28:49
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Inte lyssnat färdigt. Lång kö på Bibblan.

Annars lungt och fint. Sommaren är på gång.

Saknar dig! Har en variant på Citronpaj är jag blandar i vaniljkräm. En riktig höjdare.

Du verkar ha det kul. Njut av livet. Skall börja rida lite. Har träffat en ridkompis som har araber.

Se om det fungerar.

Ha det bra och du vet att jag tänker på dig.



Puss och Kram

Morfar

2011-04-17 @ 20:32:00
Postat av: Amelie

Kul med dejt :) Hur gammal e han? Är han från Australien??



Krya på dig och hoppas du hittar ett jobb snart :)

Kram från kusinen

2011-04-17 @ 21:27:35
Postat av: ola mattsson

Det verkar vara skönt liv det där .jag har boken om du vill låna den,Vem är den där Percy ?? den får du berätta mer om

Kram Pappa

2011-04-18 @ 17:37:53
Postat av: mormor

Kul att höra av dig igen. Saknar dig! Hundraåringen

Var jättekul. Vilken enorm fantasi författaren visade. Jag har varit i Tomta i helgen och det var härligt vårväder. Skall till Mari och Ola i påsk hoppas på lika bra vårväder då. Hoppa du fått tag i

nåt jobb och skönt att du bor bättre nu.

Puss och kram mormor

2011-04-18 @ 19:34:08
Postat av: Anna kusin

Jag gissar att Percy är han på Facebook som heter Percival Mayo...? :)

Bra där Johanna!!

KRAM

2011-04-19 @ 10:50:16
Postat av: Izzy

Låter som du lever livet där borta,love the sound of that!!!! Miss u!!!!!

2011-04-20 @ 16:48:07
URL: http://izzygirl.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Hej Johanna! Har uppdaterat mig på din blogg nu (annars är det ju mest FB som gäller). Intressant läsa om allt du varit med om och inte minst se på bilderna! "Paradiset" är något jag absolut måste åka till om jag (mot förmodan kommer till AU igen). Verkar urfint! Tycker du är tuff som klarar av allt så bra där i AU!Så la jag märke till att du bland allt roligt på sista tiden även prövat på salsakurs. Kul! Och det där med "la vida loca" verkar härligt! Själv har jag varit på min apelsinblomsvandring i Spanien nu. Fantastiskt rakt igenom! Men Sverige är också fint så här års och Rådmansö lockar extra då. Saknar dig där!

Stor kram!

Gunnel

2011-04-26 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0