Freo

Yo alla!
Jag e ledsen för den låga uppdateringen... not, men det är ansträngade jue!
Jag har träffat en finsk tjej, Ello, som jag har hängt med ganska mkt. Hon är 24 och är innne på sitt andra år här:)
På ny år var jag och Ello till en klubb i Perth, Mustang, men jag hamnade på en fest nånannanstans efter ett tag, där jag stannade hela natten. Jag kom hem kl 8 på morgonen....Illa! Ello hängde med hennes "pojkvän" efter att jag hade försvunnit, så ingen fara. LOL.
Dagen efter var inte kul.
På söndagen åkte vi bussen till en choklad fabrik som hade rea. Inte illa! Vi shopppade lite kan man jue säga;) Haha, inte så mkt, men ändå. Sen när vi satt på ett cafe och fikade så kom jag på att Perth har ett IKEA. Så vi sprang ut ifrån cafet och sprang till tåget, illa illa, för att hinna innan de stängde (fast vi hade låååång tid på oss så det var ingen fara, egentligen). När vi väl kom dit så käkade vi köttbullar och drack cider, mums! Efter det var vi trötta så vi lade oss i prov sängarna och somnade nästan, vi låg där i minst en timme. Haha, sen när vi gick upp så märkte vi att en kvinnan hade vänstat i minst 15v min för att prova "våra" sängar, LOL. Stackars henne.
Vad mer? Vad mer?......Jo just det, jag har sett den nya Narnia filmen, på bio. Den var bra. Jag har sökt jobb. Ska fortsätta söka idag. Annars e det väl inte så mkt mer jag har gjort här, vart på stranden...typ. På IKEA köpte jag sill.
Jaja, det var välan allt for now.
TATA

Kommentarer
Postat av: Annika

god fortsättning på dig!det verkar som om du har jävligt roligt!! men passa dig för hajar spindelar och äkliga slingerkrokar. Hoppas det går bra med jobb söket och att du slipper översvämningar.

Många kramar faster

2011-01-08 @ 20:44:00
Postat av: zandra

vart det bortamatch eller

? ;)

2011-01-09 @ 22:49:36
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Verkar bra tryck där borta.

Du har väl blivit en riktig myspella. Jag gillar att

läsa din blogg. Som en bra bok.

Lycka till med jobbsökandet. Du hittar säkert något som passar. Varför inte på en vingård. Det är väl dags att skörda nu, eller har jag helt fel.

Puss Och Kram

Morfar

2011-01-10 @ 15:11:25
Postat av: mormor

Tjena gumman. Du håller igång och har roligt.Kul!

Hoppas du hittar nåt kul kneg. Du lär känna många

nya vänner det låter spännande. Nu har jag inte

många dagar kvar till Thailand.

I helgen var Julia och Linnea här på shopping och

discobad i Fyrishov.

Ta hand om dig. Kram mormor

2011-01-10 @ 16:45:42
Postat av: Izzyii

Hörrödu!!!

Du har inte alls sagt mkt till mig om Nyår,det måste vi ta nästa gång vi pratar på Skype!!!!

Låter ju totally awesome anyway^^

2011-01-16 @ 23:30:53
URL: http://izzygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0