Wagin!

Yo alla!

Nu har jag jobb i en liten stad som kallas Wagin. Jag jobbar som jag sa forut som
servetris/staderska/bartender/forsaljare i en sprit butik i ett hotel/resturang/spritbutik. Det e ett ganska hart jobb, men det e ratt kul och mkt omvaxlande. Jag trivs och hoppas pa att kunna jobba kvar i 2 manader tills jag ska till Sydney dar jag ska traffa Linnea :)

Det finns inte internet pa hotellet, utan jag maste ga till banken dar de har internet. Tydligen har de WIFI oxa, sa nasta gang tar jag med mig min dator. Men banken har inte oppet pa helgerna, vilket inte gor ngt for da e det mest att gora sa da bara sover man pa sitt break. Haha!

Nu ska jag ga och kopa lite frukt och sova nan timme innan jag borjar ikvall igen!

Tata alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Jag ser baren i Coopers crossing framför mig. Det lilla pensionatet i Doktorn kan komma.

Det verkar vara ett kul och omväxlande jobb. Säkert ganska slitigt.

Ha det så gott. Mamma

2011-01-31 @ 09:13:19
Postat av: mormor

Hallo raring. Kul med jobbet. Just keep smiling.

Här är också hett om dagarna. Jag bada, solar och

spelar golf.

Tyvärr tjänar jag inga pengar utan de har en förmåga

att fladdra iväg. Fina bilder. Duser ut att må bra.

Härligt!!

Kram mormor

2011-02-01 @ 11:30:35
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat

Bar,spritbutik mm.

Inte dåligt bra betalt också?

Här är det rena våren.Fått stalloftet uthyrt till ung kock.

Saknar dig, men din citronpaj påminner mig att du finns i köket

Wagin vad är det? Ingem miljonstad ?

Kul om du skriver lite om platsen och skickar några bilder.

Puss och Kram

Morfar

2011-02-08 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0