Work Work!

Yo alla!
Nu har jag fått ett jobb! Ska dit och provjobba i morron, spännande. Det är på en horsefarm som hästskötere och tränare...typ jag vet inte exact, men det låter väldigt spännande. Men jag trodde inte att jag nånsin skulle jobba som det, men tji fick jag, lol. Stället ligger en 1 h utanför Perth, vilket e bra för då kan jag flyga till sydney (eller vart det nu blir) och möta Linnea! Jobbet är för 5 veckor och jag ska tjäna 19 dollar i timmen (ca). vilket är ok, inte jättebra och inte jättedåligt. Men jag behöver ett jobb så det e perfa. :)
Idag flyttade vi ifrån Fremantle in till Preth City, det var ASjobbigt med alla grejor! Jag fattar inte hur jag har kunnat samla på mig så mkt, och allt är absolut nödvändigt!
Oh nu klättrar det en spindel på datorn, hoppas den inte e giftig haha.
Aja, nu ska vi dra vidare!
TATA for now, och jag ska berätta hur det gick med jobbet senare!

Kommentarer
Postat av: ola mattsson

kul att du fått jobb ! hoppas du trivs med det men du är ju van att mocka o sköta hästar så det är väl inget nytt för dig?

kram pappa

2011-01-12 @ 06:37:19
Postat av: Kusinen

Jobbet verkar vara som gjort för dig!! Hoppas att det uppfyller dina förväntningar. Det är galet kul att följa ditt liv.. Ta hand om dig KRAM Anna

2011-01-12 @ 09:51:06
Postat av: Amelie

Grattis, härligt att du fått ett nytt jobb :) Äckligt med spindeln bara ;)

2011-01-12 @ 10:10:57
Postat av: Annika

Grattis till jobbet!hoppas du kommer att trivas.

men fy vad äckligt med spindeln, DÖDA!Må väl

2011-01-12 @ 13:26:22
Postat av: Anonym

Vad spännande. Du måste ta mycket bilder och lägga upp.Vad är det för hästfarm? Här hemma kommer det mer snö. kram mammma

2011-01-12 @ 15:18:57
Postat av: mormor

Du har tur du. Skitjobb eller inte bra att få tillskott till kassan. Jag undrat om du skrek och stod på stolen när du såg krypet? Men du kanske blivit van nu. Här allt väl. Packningen har börjat!

Kram mormor

2011-01-13 @ 13:36:10
Postat av: Morfar

Äntligen lite hästar. Jättekul. Spindlar är väl

helt ok. Bara om de inte är styörre en dm.

Lönen verkar helt ok.

Man behöver stora stövlar!!!

Puss och Kram

Morfar

2011-01-13 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0