Äntligen jobb!

Yo!
Nu har jag fått jobb som dörr knackare igen, denna gången gäller det bredband och telefoni. Det är en mkt lättre produkt att sälja än vad välgörenhet var... Jag har redan kommit igång och sålt mitt första bundel (tele och bredband ihop), så dettta kommer nog att gå jättebra!
Det var verkligen tur att jag fick detta jobb nu, för jag är nästan helt pank... Har lite i mina besparingar men det gör ont att ta ifrån dem. Men snart kommer pengarna att strömma in igen! LOL! On monday Im going on a road trip with work, It's gonna be awsome! It's much more time on turf and that means more signups, witch means more CASH! Yay! So Im gonna work reeeeally hard and make heaps of money! The road trip also means that I dont have to pay for accomodation! I'll save over $100, and thats a reeeeeally good thing since Im flat out at the moment! The team I'm working with this time seams really cool as well, and I'm sure we will have an awsome time.

Annars så har jag inte gjort så mkt annat, svenska börjar bli jobbigt att snacka nu. det är tillochmed lättare att formulera mig i skrift (haha, även if spelling sucks!)... Illla! Men I guess thats natural, I never speak swedish any more. Bara när jag ringer eller skypar hem... Men det är väl kanske bra, jag vet inte riktigt... Men men. Igår var det fest med jobbet, Awards night, free beer and wine. Det var oxå finger food. Eftersom att vi kom tillbaka ifrån turf (stället vi går runt och knackar, gatorna typ) efter att det började kl 19.30 så var vi alla as hungriga. Men ingen var hugrigare än Matt (he's from Taiwan) han tog en hel bricka med vårrullar och soy sauce och käkade uppa allt själv, direkt efter att han hade ätigt upp så frågade han vart man kunde får mer! LOL!

Hmm det var väl allt, for now... jag ska som sagt var vara borta i 1 vecka så det kommer bli tunt med updates (som att det inte har varigt det innan, hehe) men när jag e tillbaka till civelisationen så kommer jag (kanske) lägga upp ett nytt inlägg, för med detta gäng så kommer helt säkert ngt galet hända... Om det e bra eller inte får vi se. Hahaha!
Well,
TATA!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Kul att du fått jobb igen Johanna! Ha det så bra den här veckan nu och hoppas du får sälja riktigt mycket. Och det där med språket är väl bara bra! Svenskan har du ju hur som helst. kram! Gunnel

2011-05-01 @ 18:33:13
Postat av: Anonym

Kul med jobb. det går säkert bra. Ha det så bra när du är borta. Här har vi härligt väder. Våren Kom!!

många kramar mormor

2011-05-01 @ 21:08:13
Postat av: Morfar

Grattis till jobbet.

Blir nog en kul erfarenhet.

Good luck

Puss och kram

Morfar

2011-05-03 @ 08:51:50
Postat av: Eje

Hej! Det var ett sunkigt ställe du bor på. Det verkar vara lite si och så med pengarna också. Det är väl tur att din mormor skickar låda på låda med sedlar. Akta dig för giftiga spindlar och ormar. Du måste pröva på att surfa nu när du är i Australien. Akta dig för saltvattenskrokodiler och för farliga maneter. Hoppas inte detta mail är för uppmuntrande.

2011-05-13 @ 21:46:41
Postat av: mormor

Hej! Jag är din mormor, bara så du vet!Min bror

har blivit för gammal. Tro Honom Inte.

Ha det så bra!! Jag är i Jämtland och gästar Eje.

2011-05-13 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0