Ledsen att det blir en kort uppis....Mohahahaaaaaa

Hej
Jag e lessen att jag inte har uppdaterat på as länge... men detta e första gången på en månad som jag har internet till min laptop... thats why.
Jag har varigt igång med jobbet i 3 veckor nu, det går ganska bra. jag säljer nu mobil abonnemang. det e ganska kul, men gah, vad trött man e varje dag! Idag e det lördag så i morrn e jag ledig vilket betyder att vi ska ut o festa idag!!!! Yay! finally! Snart ska tari komma o då jävlar! :D (en kollega btw).
Det bästa med detta jobb e sammanhållningen mellan alla. Vi e som en familj! I lööööve it! Massa skvaller mellan alla bara... men men. Som alla kan fatta så jobbar jag hela tiden vilket betyder att jag inte har tid för ngtannat. Men nu ska jag återgå till min middag och apstarka kaffedrink, espresso. Feels like a kick in the head! LOL!
TATA!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Härligt att det funkar bra på jobbet och att du trivs :) Vi försöker sälja vårt hus och flytta till mamma och pappas i nenninge men marknaden är överfull av objekt så det ser mörkt ut... Hoppas du fortsätter ha det bra och trivs.

Kram från kusinen

2011-05-24 @ 16:33:49
Postat av: Morfar

Go on love. Livet är kort. Snart sitter du i väntrummet. Runt 70. Hoppas de inte ropar ditt namn

och öppnar dörren.

Allt står i blom. Hästarna skodda. Vinet upphällt

Pajen i ugnen. Hoppas vi ses snart.

Stor Puss Och Kram



Morfar

2011-05-26 @ 17:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0