new new new!

Yo alla!
Change is in the air! Nu har jag slutat mitt sales jobb och ska börja plocka frukt istället! Jag kom fram till att jag jobbade över 65 h i veckan och fick aslite betalt (mindre än $5 i timmen) illa! Så jag sa uppmig i fredags och ska snart resa till Mildura (ligger i norra delen av victoria) och plocka frukt så jag kan stanna i ett år till! YAY! Det kommer bli super hard work, men det kommer att va värt det!
Jag ska ev resa tillsammans med Aya (the japanease girl) ska bestämma vilken dag senare idag, men jag hoppas att det blir snart för jag är läskigt pank.... det är nästan värre nu än förra gången... Fy fan! Men men det ordnar sig nog! Haha tänk positivt! I morrn ska jag till en kompis och ska sova plus käka där, då sparar jag pengar! Hennes pappa lagar asgod mat! och sängen e superskön! Hehehe!
Annars så har det inte hänt så mkt, var ute i helgen för företaget hade en fest med free beer and wine! Asnice och kul var det!
Jo just det, idag när jag duschade så rakade jag av en bit av mitt finger och halva nageln... det gör svin ont!
aja,
TATA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej det låter kul. Jag är på väg upp till skolan.

Kramar mamma

2011-05-30 @ 09:50:16
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Pengar skall väl inte vara några problem.

Har du något konto. Mejla mig så kan väl kanske sätta in en slant.

Plocka frukt. Spännande skulle gärna göra det själv.

Kanske i höst.

Puss och Kram

2011-06-01 @ 21:44:44
Postat av: Izzy

Men Johanna då!!!! Du får ju inte raka av dig fingret sådär,hahaha,ILLA!!!! Vad kul att få höra att du fått jobb iaf,det kommer bli jättekul!!!!!!!!

2011-06-11 @ 12:44:42
Postat av: mormor

Nu har vi firat Jossan och det varbra. Mycket trevligt och god mat. För en del blev det mycket att

dricka! Är tillbaka i Uppsala. I morn åker jag till

Stockholm o till Valdemarsudde för att titt på en utställning med designade kläder av jan Wallin. Ska bli kul. Tillbaka till Tomta i helgen för passa

Pontus. Sluta raka dig! Låt skägget växa!Kram mormor

2011-06-13 @ 18:54:48
Postat av: Morfar

Har du tappat datorn?

Har inte hört av dig på länge.

Kom igen vill veta hur du har det!!!!

Puss och Kram

Morfar

2011-06-21 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0