Tillbaka i Melb!

Hallå alla!
Nu e jag återigen i Melbourne! Det e nästan obeskrivligt hur skönt det är att få slippa Mildura! Usch det känns hemskt att jag ska dit igen om 2 veckor (typ) igen! BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!
Aja, här har jag hunnit träffa Björn (helt underbart att ses efter ett år!) <3, shopping, sushi, åkt spårvagn/tåg, sovigt på hostel och festat! Och inte glömma träffat massa folk! :D
Jag har saknat det hur mkt som helst att bara kunna va fri!!!!!!! Utan irriterand folk ifrån huset och LARRY! Fuck me dead! Så skönt att slippa den idioten!
I kväll ska Björn och jag på nån öppningskväll för smyckeskonst. Free wine and finger food, inte fel! Haha! Nu sitter jag återigen på hungry jacks och använder internet, utan att köpa ngt att äta (mohahahaha)!
Och jag var till medicare och om jag måste till sjukhuset så har sverige och AU ett sammarbete så jag behöver inte betala ngt om jag kommer till ett medicare center och visar upp sjukhus räkningen! YAY! Föööör jag har inte råd att försökra mig igen....Illa! Men det fixade sig ju nu, haha.
Aja jag har inte tid att sitta här och dilly dalla!
TATA!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Du verka ha det bra.

Här rullar allt på.

Blir det någon resa med Jossan?

Här ipå Österlen är det faktiskt fortfarande höst.

Kanske det inte blir någon vinter.

Den som lever få se.

Ha det bra och var rädd om dig

Morfar

Ha det bra och var rädd om dig.

Pu

2011-11-24 @ 19:17:41
Postat av: mormor

Hallo tuffing. Nu tillbaka till Svedala. Allt som

vanligt igen. Ingen riktig vinter än och det är skönt. Vi hade det bra i Florida. Men det shoppades

för mycket!! Slut med det nu. Kul att du träffat

Björn och kunnat tala lite svenska. Roa dig och ta

vara på dig. Jag har satt in en liten julpeng. Ha

en god jul och ett gott nytt år. Kram mormor

2011-12-18 @ 12:58:58
Postat av: Morfar

Jag vill önska dig en riktigt God Jul och ett spännande Nytt År.

Allt verkar vara bra och vi får hoppas vi ses snart

Stor Julpuss och Nyårskram

2011-12-22 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0