New decisions!

Yo alla!
Nu har jag ändrat mig (eller ja pappas "fel" är det mest, han fick mig att tänka på det)! Jag kommer den 4 december att ta mig till sverige och stannar till den 29 januari. En snabbvisit över jul, man vet ju aldrig när jag vill hälsa på igen... Any way, jag flyger den 4 dec ifeån malaysia, landar i sverige den 5 kl 10.00. Pappi lovade att plocka upp mig ifrån arlanda, så det få han allt ta och hålla.

Jag kan inte bestämma mig om jag vill försöka jobba när jag är där eller inte, det vore soft att inte jobba men jag kommer kanske att bli uttråkad... well well ingen idee att stressa över det. Men efter sverige så flyger jag vidare till NZ där jag ska stanna i ett år och jag ska få Jossan att spara pengar så vi kan åka till asien tillsammas for real this time! Bloody hell Jossan! Vet inte hur det ska gå med att snacka svenska hela tiden, mitt huvud kommer att bli helt fucked up! :P

Jaja, skulle bara säga det!

Tata! Eller Ni! LOL!

Kommentarer
Postat av: zandra

då kan jag ju åka med dig när du åker till nz?

Svar: Ja!!!! Så du vill till nz? Vad kul!!! Har du visum och sånt redan? Vi måste ju åka tillsammans i så fall. :)
Johanna

2012-08-19 @ 19:32:39
URL: http://lifeaccordingtoz.blogg.se
Postat av: Amelie

Va skoj att du kommer till Sverige :) Då måste du komma till Vätö och se hur vi har det.

Svar: Självklart! :)
Johanna

2012-08-19 @ 21:58:05
Postat av: Anna

Fan vad kul att du kommer hem i stund.. Jag vet att du gör mormor, din farmor, överlycklig!
Jag hoppas vi hinner ses nått! KRAM

2012-08-20 @ 13:08:23
Postat av: izzy

LÄNGTAR!!!!!

2012-08-21 @ 11:54:48
URL: http://izzygirl.blogg.se
Postat av: zandra

ja visst vill dit, men inte så länge som du tängt dig utan bara 1-2 veckor :)

2012-08-23 @ 06:34:44
URL: http://lifeaccordingtoz.blogg.se
Postat av: mormor

Wow jag längtar till du kommer hem! Du är välkommer
att komma och bo i Uppsala hos mig också. Firade min
födelsedag i helgen. Bjuden av alla barn på kryss mmed Cinderella. Alla var med!! Jättetrevligt!
Saknade förstås dig raring. Ha det bra.Kram mormor

2012-10-01 @ 16:38:04
Postat av: Morfar

Wop,Wop, Har varit på kryssning!!!!!. 1 månad.
Kul typer på trippen. Hemma nu och jag hoppas vi kan ses.
Stor Puss och Kram

2012-10-01 @ 21:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0