Bushfire!

Yo alla!
Här borta går det vilt till! Just nu är vi mitt uppe i en bush fire! Jätteläskigt! Den är typ 1-2 mil bort och askan faller som snö. Det ser nästan ut som i filmen Silent Hill! Jätte weird!!!! Just nu är det ett town möte och dom ska snacka om risken att evakueras och hur pass nära elden är, jag hoppas verkligen att vi inte behöver evakueras! Jag behöver verkligen varenda dollar jag tjänar.... Men men man får hoppas att alla de lastbilar med vatten, helikoptrar och flygplan lyckas släcka den eller åtminstonde hålla den i skick. Men den böt riktning i går kväll så nu blåser den mot Northcliff, och som Camilla sa: "man ska inte oroa sig fören lokalbefolkningen gör det." Men nu har de börjat oroa sig så smått! Inte speciellt bra med andra ord. Men men det är inget jag kan göra åt saken. Här kommer en bild, man ska se tydligt hur tjock röken är!
TATA!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Vilken konstig värld vi lever i.

Stor skogsbrand hos er och här är kallt och snö.

Ingen risk för skogsbrand så att säga.

Du lever verkligen ett spännande liv.

Kommer du någonsin tillbaka??

Saknar dig skall du veta.

Stor Puss och Kram

2012-02-13 @ 17:22:38
Postat av: Amelie

Hejsan!

Hur går det med elden??

2012-02-16 @ 11:21:59
Postat av: izzy

Take care Johanna and be safe!!

2012-02-21 @ 21:57:16
URL: http://izzygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0