Change!

Tja, nu vet jag att det var jääääättelänge sen som jag skrev ngt alls i bloggen, men det har mest vart deppigt och trist OCH varmt här i Mildura. Julen och Nyår firades i ca 41 grader och sol, utan AC..... Men det var kul, detvar jag Airi och Dordor (huskompisar) och vi lagade massa mat och sjöng och såg på film. Men det var så varmt så vi orkade inte göra så mkt. Men på julafton så gick jag och Airi till poolen och tog ett dopp, vi smet in utan att betala. Mohahaha!
Nyårsafton var nere vid floden med liveband och fyverkerier, var väldigt nice, men i hela parken så låg marijuana dimman tät, lol. Inte ovanligt för australien, alla odlar och röker på. Illa. :/
Men för att komma till sak! Jag ska nu i helgen lämna Mildura för gott!!!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har fått ett jobb i WA på en annan Country pub! Denna verkar mkt bättre än den i Wagin, den ligger vid havet, i en skog och det högsta temp är ca 33 grader och på kvällen går det ner till under 20 grader vilket betyder att man kan sova! YAY! Och det ligger i södra WA som jag inte har varigt i än. Perfect!!!! Så jag kommer lätt kunna spara 4000-4500 dollar på 2,5 månader. Föööör i April ska jag till JAPAN!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERYAY!!!!!!!! Jag ska åka och hälsa på Airi i Osaka, i 2 veckor, japan är mitt drömresemål så jag är superduperglad!!!!! :D:D:D:D Så det kommer jag behöva lite pengar till, så allt kommer att lösa sig helt perfect.
Jag är sjuk men jag känner mig bättre än på mktlänge! Happy! Så jag ska åka till Melb och sen flyga därifrån till Perth! Jätteglaaaad!
Men nu orkar jag inte skriva mer, febern tar över! Damdam bam!
TATA!!!!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Satan vilket spännande liv du lever.

Händer saker hela tiden. Japan jo jag tackar,

och dessutom att ha en vän att åka till.

Här lunkar det på men ingen snö. Skall ha en vecka i Sälen.

Alla hälsar speciellt Axel



Stor puss och kram

2012-01-07 @ 19:25:22
Postat av: Morfar

Hej Hjärtat.

Satan vilket spännande liv du lever.

Händer saker hela tiden. Japan jo jag tackar,

och dessutom att ha en vän att åka till.

Här lunkar det på men ingen snö. Skall ha en vecka i Sälen.

Alla hälsar speciellt Axel



Stor puss och kram

2012-01-07 @ 19:26:23
Postat av: Moster Anna

Hej Johanna,

Vad det låter härligt med sol och värme, och dessutom Japan att se fram emot... En jättegod fortsättning på det nya året önskar vi dig, och stort tack för brevet!

Kramar Anna (och Michael)

2012-01-09 @ 10:55:38
Postat av: mormor

Hoppas du får ett bra år 2012 och tack för julkorteet det gjorde mig jätteglad. Du har ett

ett härligt liv och fortsätt med det. En liten tur till Japan det är inte illa. Vilken tur du har som hittar nya spännande

jobb. Själv går färden den 23jan först till Vietnam ooch därefter till Thailand.

Kram mormor

2012-01-10 @ 13:13:38
Postat av: izzy

ÅÅå vad kul!! Vad glad jag är för din skull! Ditt drömresemål-Japan! Låter som du har det riktigt bra och skönt,värme skulle jag inte tacka nej till;)) Take care honey!!!

2012-01-23 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0